Klient
Hop & Shop
Realizacja
Platforma administracyjna,
Aplikacja web,
Integracje z systemami kasowymI,
Aplikacja mobilna,
Cel projektu
Zwiększenie konkurencyjności lokalnych sklepów detalicznych wobec sieci handlowych
Poinformowanie konsumentów o promocjach tworzonych bezpośrednio przez producentów FMCGi dostępnych w lokalnych niezrzeszonych w sieć, sklepach detalicznych na terenie całej Polski.
Umożliwienie stworzenia programu lojalnościowego dla konsumentów za zakupy produktów określonych marek producentów FMCG.
Zapewnienie konsumentom możliwości składania list zakupowych w lokalnych sklepach detalicznych z opcją „click&collect” lub z dostawą.
Zwiększenie konkurencyjności lokalnych sklepów detalicznych wobec sieci handlowych w dobie cyfrowej transformacji oferując aplikację mobilną dla klientów oraz możliwość bezpośredniego kontaktu z konsumentami.
Rozwiązanie
Platforma lojalnościowo-promocyjna z panelem zarządzania działaniami, w ponad 10 000 lokalnych niezrzeszonych sklepach
Funkcjonalności platformy:
Z platformy korzysta 12 koncernów FMCG
Przeprowadzone
integracje
Platforma Microsoft Azure.
Kasy fiskalne online Novitus i Elzab.
Platforma M/platform, integrującą narzędzia i usługi wspierające pracę sklepów detalicznych, m.in. rozwiązanie Promo+ zapewniające dostęp do promocji oferowanych bezpośrednio przez producentów FMCG przy utrzymaniu marży własnej detalisty dzięki refundacjom uzyskiwanym od producentów.
Szerokie możliwości
Rozwiązanie dla Detalistów:
Zarządzanie usługami oferowanymi przez sklep, np. dostępne metody płatności, sposób realizacji zamówień.
Możliwość zapisywania się do nowych akcji/usług.
Zarządzanie zamówieniami konsumentów z automatycznym powiadamianiem konsumentów o zmianie statusu realizacji.
Komunikacja z konsumentami (chat, SMS, push).
Zarządzanie aktualnie oferowanymi promocjami od producentów FMCG, naliczanymi automatycznie na kasach online.
Obsługa zamówień konsumentów z możliwością kontaktu z nimi przez pracowników lokalnych sklepów.
Targetowane powiadomienia SMS i push do konsumentów.
Rezultaty
Przykładowe wyniki przeprowadzonych akcji
Ponad
2x
Wzrost średniej ilości produktów na paragonie
8x
Wzrost sprzedaży
33%
Klientów kupiło produkt po raz 1-szy w trakcie trwania akcji i nadal kupuje
Unikalny koncept lojalności/płatności
Rozwiązanie dla Konsumentów:
E-płatności i e-paragony.
Wirtualna karta lojalnościowa użytkownika pozwalająca w czasie transakcji na automatyczną realizację scenariuszy marketing automation, ustawionych przez producentów FMCG lub sklepy detaliczne.
Prezentacja aktualnych promocji od producentów FMCG, naliczanych automatycznie na kasach online.
Realizacja w czasie rzeczywistym promocji typu „buy and get”, „buy and redeem later”.
Tworzenie list zakupowych w lokalnych sklepach detalicznych z opcją „z odbiorem własnym/ z dostawą” wraz z automatycznymi powiadomieniami o zmianie statusu realizacji zamówienia.
Wyszukiwarka najbliższych sklepów wraz z mapą i opcją filtrowania (dostępne promocje, adresy, godziny otwarcia, forma płatności, sposób realizacji zamówień).
Dwustronna komunikacja konsument - sklep (chat).